معرفی:
ترفیع سالانه اعضای هیات علمی رسمی و پیمانی
گردش کار:
1.تکمیل فرم درخواست ترفیع توسط متقاضی و تایید توسط مدیر گروه و رئیس دانشکده
2.دریافت فرم درخواستهای ترفیع ارسال شده توسط متقاضیان
3.بررسی و امتیاز دهی براساس آخرین آئین نامه ترفیع (در صورت ناقص بودن، مدارک به متقاضی عودت داده می شد)
4. ارجاع به کمیته ترفیع جهت بررسی و تایید
5.بعد از تایید کمیته ارجاع به معاونت مالی و اداری جهت صدور احکام
6.ثبت احکام صادر شده در سامانه آموزشی گلستان دانشگاه
برای دریافت فایل راهنمابر روی گزینه اینجا کلیک نمایید.
پرسش های متداول:
1. فرم مربوط به درخواست ترفیع از کجا تهیه شود؟
از اتوماسیون ادرای(https://www.znu.ac.ir) که در دسترس اعضای هیات علمی و در کاتابل شخصی می باشد.
2.درخواست ارسال شده در کدام مراحل کاری می باشد؟
از طریق اتوماسیون اداری که درخواست ثبت شده با داشتن کد پیگیری امکان مشاهده فرآیند گردش کار در دسترس می باشد.
3.در صورت داشتن مستندات یا توضیح بیشتر ، از چه طریقی امکان ارسال فراهم می باشد؟
برای درج توضیح بیشتر در قسمت یادداشت همان فرم درخواست ترفیع و اضافه نمودن مستندات هم در قسمت الصاق مدارک ( از طریق اتوماسیون اداری) در دسترس می باشد.
4. در صورتی که بنابه هر دلیلی امتیاز پژوهشی فراموش یا نیاز به اضافه نمودن باشد به چه طریقی امکان پذیر می باشد؟
جهت درج این موارد طی یک درخواست جداگانه از طریق اتوماسیون اداری نامه به دبیر کمیته ترفیع ارسال شود.
5. نحوه ی پیگیری احکام صادر شده از چه طریقی امکانپذیر می باشد؟
کارشناسان محترم کارگزینی امور هیات علمی
خانم خدایی : کارشناس دانشکده های کشاورزی و علوم ، شماره تماس 02433052793
خانم نظری کارشناس دانشکده های مهندسی و علوم انسانی ، شماره تماس 02433052684
6.برای پیگیری کلیه امور مربوط به ترفیع سالانه ، ارتقاء، پایه های تشویقی ، جهش علمی ، ثبت اطلاعات مربوط به احکام صادر شده در سامانه گلستان :
کارشناسان دفتر امور هیات علمی و هیئت ممیزه
خانم قزلباش : کارشناس دانشکده های علوم انسانی و علوم . 02433052598
خانم احمدی : کارشناس دانشکده مهندسی و کشاورزی . 02433052849
کارشناس مربوطه: -
به منظور ارائه خدمات بهتر، هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را با ما در میان بگذارید