معرفی:
ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی
گردش کار:
1. دریافت درخواست و مستندات کامل فرد متقاضی (آموزشی ،پژوهشی،فرهنگی و اجرایی)
2.بررسی و آماده سازی و تکمیل مدارک فرد متقاضی
3. تشکیل جلسات پیش نیاز
1-3-بررسی احتساب سنوات با حضور کارشناسان محترم کارگزینی
2-3-تشکیل جلسه کمیته ترفیع جهت بررسی پایه های تشویقی
4. بر گزاری جلسه هیئت ممیزه
5.تهیه صورت جلسه و ارسال آن به دفتر هیات ممیزه مرکزی بصورت گزارش کار
6.ارسال صورت جلسه به معاونت مالی و اداری جهت صدور احکام
7.ثبت احکام جدید در سامانه آموزشی گلستان دانشگاه
8.عودت مدارک به متقاضیان و یا دانشکده
برای دریافت فایل راهنمای بر روی گزینه اینجا کلیک نمایید
پرسش های متداول:
1.ارائه مستندات برای درخواست ارتقاء به چه صورت میباشد؟
مستندات در قالب فرمهای مخصوص بصورت فیزیکی و الکترونیکی بعد از تایید اعضای محترم کمیته و کمیسیون دانشکده ، به کارشناس پژوهشی دانشکده تحویل داده شود.
2.برای شروع فرآیند درخواست ارتقاء به چه نحوی میباشد؟
دریافت فرمهای مخصوص از کارشناس پژوهشی دانشکده
3.فرمها و مستندات مربوط به ارتقاء توسط چه کسانی بررسی و تایید می شود؟
الف.اعضای محترم کمیته دانشکده
ب.اعضای محترم کمیسیون دانشکده
ج.اعضای محترم کمیته و کمیسیون معاونت امور فرهنگی
د.اعضای محترم هیئت ممیزه دانشگاه
4. در صورت داشتن اعتراض به رای صادره هیئت ممیزه : جهت بازبینی رای صادره توسط هیئت ممیزه ،حداکثر در مدت 20 روز بعد از تاریخ تشکیل جلسه ، فرد متقاضی میتواند درخواست کتبی خود را به دبیر هیئت ممیزه تحویل دهد.
کارشناس مربوطه: -
به منظور ارائه خدمات بهتر، هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را با ما در میان بگذارید